Retem comptes

Cerca en aquest blog

dimarts, 3 d’octubre del 2017

En favor dels Drets Humans, la democràcia i la llibertat


Avui, 3 d’octubre, a Catalunya, s’està duent a terme un vaga general i una aturada de país.

Unió Obrera Balear se suma a les mostres de suport i solidaritat en defensa dels Drets Humans, la democràcia i els drets fonamentals dels ciutadans catalans, que dia 1 d’octubre passat varen ser vulnerats per l’actuació desproporcionada, insensata, irracional i temerària del govern espanyol i el seu operatiu repressor


Quan els nazis vingueren pels comunistes,
no vaig aixecar la veu.
Jo no era pas comunista.
Quan empresonaren els socialdemòcrates,
no vaig aixecar la veu.
Jo no era socialdemòcrata.
Quan vingueren pels sindicalistes,
no vaig aixecar la veu.
Jo no era pas sindicalista.
Quan vingueren rere els jueus,
no vaig protestar.
Jo no n’era, de jueu.
Ara vénen per mi.
I no hi ha ningú que aixequi la veu.
Martin Niemöller