Rebut de Personal Docent:
INFORMACIÓ DGPDOCEN: POSADA EN MARXA DEL NOU TRÀMIT TELEMÀTIC A TRAVÉS DEL GESTIB PER SOL·LICITAR "PERMISOS I LLICÈNCIES QUE ATORGA LA DIRECCIÓ GENERAL DE PERSONAL DOCENT" I ALTRES TRÀMITS
La Direcció General de Personal Docent, juntament amb la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, ha estat treballant en la digitalització del procediment dels "Permisos i llicències que atorga la Direcció General de Personal Docent". Finalment, aquesta tasca s'ha concretat en un nou tràmit telemàtic operatiu a través del Gestib.
A partir del dilluns dia 1 de JUNY de 2020 tots els permisos i llicències que atorga la Direcció General de Personal Docent s'hauran de sol·licitar i tramitar de la SEGÜENT MANERA:
1) Altes i baixes. S’han de continuar enviant als correus electrònics habilitats: Personal de Primària: primaria@dgpdocen.caib.es; Personal de Secundària: secundaria@dgpdocen.caib.es
- Tots els originals s’han de custodiar en la secretaria del centre i no s’han de remetre per correu postal ordinari a la Direcció General (tampoc els corresponents als dies de l’Estat d’Alarma).
- Aquesta part s'incorporarà també com un tràmit telemàtic al Gestib a finals d'any)
3) Fons Social. S’han de tramitar mitjançant el correu electrònic: fonssocial@dgpdocen.caib.es
- Les ajudes per estudis es poden sol·licitar fins al 15 de juliol de 2020.
Si heu de resoldre cap dubte, podeu contactar amb el Servei de Primària o amb el Servei de Secundària preferentment per correu electrònic, o bé, telefònicament.
Direcció General de Personal Docent