Retem comptes

Cerca en aquest blog

diumenge, 8 d’octubre del 2017

Perill, feixistes!



Unió Obrera Balear condemna l’agressió feixista que han patit, a la seva parada de Palma, els membres de l’Assemblea Sobiranista de Mallorca al pas de la manifestació en favor de la unitat d’Espanya.

També condemnam el llançament d’un objecte contundent contra una ciutadana, que ha resultat ferida a la cara, igualment durant la manifestació d’avui de matí.

Reiteram el nostre compromís amb dels Drets Humans, la democràcia i els drets fonamentals de totes les persones, sigui quina sigui la seva raça, color, sexe, idioma, religió, opinió política o de qualsevol altra mena, origen nacional o social, posició econòmica, naixement o qualsevol altra condició.

Palma, 7 d’octubre de 2017



Quan els nazis vingueren pels comunistes,
no vaig aixecar la veu.
Jo no era pas comunista.

Quan empresonaren els socialdemòcrates,
no vaig aixecar la veu.
Jo no era socialdemòcrata.

Quan vingueren pels sindicalistes,
no vaig aixecar la veu.
Jo no era pas sindicalista.

Quan vingueren rere els jueus,
no vaig protestar.
Jo no n’era, de jueu.

Ara vénen per mi.
I no hi ha ningú que aixequi la veu.

Martin Niemöller